Działania w hotelarstwie i gastronomii - po globalnym kryzysie spowodowanym COVID-19

Zapewnienie Gości o BEZPIECZEŃSTWIE HOTELU - zastosowanych zabezpieczeniach przed zagrożeniami mikrobiologicznymi (w tym wirusami) to jedyna słuszna droga w "trudnej początkowej Walce o Klienta"

W świetle wydarzeń z jakimi przychodzi nam się mierzyć niezbędnym kierunkiem jest PODJĘCIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU PRZEKONANIE gości o zastosowaniu w naszych obiektach ZASAD / REGUŁ / ŚRODKÓW / METOD dających w zaistniałej sytuacji POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA.

Zapraszamy do poczytania artykułu "Koronawirus zmieni branżę hotelarską" na portalu money.pl

Przez okres 20 lat współpracujemy z jednostkami certyfikacyjnymi w zakresie DBAŁOŚCI O SZEROKO POJĘTY TEMAT
bezpieczeństwa żywności / opakowań do żywności / bezpieczeństwa pobytu w hotelach w TYM OBSZARZE ZAJMUJEMY SIĘ WDRAŻANIEM WYPRACOWANYCH rekomendowanych PRZEZ WHO STANDARDÓW JAKOŚCI / REALIZACJĄ SZKOLEŃ ORAZ ZAOPATRZENIA W NIEZBĘDNE ŚRODKI.
Aby wypełnić w najprostszy i najbardziej skuteczny sposób opracowane i sprawdzone procedury.

Obecnie jesteśmy na etapie opracowywania (metodologii możliwej do zastosowania w Polsce) oraz procedur i dokumentacji przez interdyscyplinarny zespół specjalistów.

Działania te nadzoruje Międzynarodowa Jednostka Certyfikacyjna DNV GL

Jest to jedyna słuszna droga (w aspekcie psychologicznym naszego Gościa i merytorycznym do wypełnienia
przez Hotel / Obiekt)

W przypadku chęci podjęcia współpracy - prosimy o kontakt
telefoniczny 600-396-116 / 602-727-707 lub mailowy biuro@amaudit.pl